Allt från början...

Var 300-år sen jag var här och uppdatera.

Så nu gör jag det och jag börjar från början...

Gotland, vecka 24, den mest väntade veckan på hela året är nu över.
Det gick fort som satan och jag tror inte att den har hänt än, jag tror att det är en dröm, att jag lever i ett Matrix.
Livet jag lever nu är egentligen en dröm, väljer jag det röda pillret kommer jag vakna upp till min riktiga liv och komma på att det är så konstigt och inte som någon vet att det är egentligen.
Väljer jag det blå pillret får jag stanna här där jag är nu, och inte veta något om det riktiga verkligheten

Klurigt val...
Jag väljer det blå pillret!
Lever gärna i en lögn, "e d såhär å va lyckli, d e inga problem".

Gotland, ett land i fjärran, RAUKAR överallt, JA, d e d!
Det var skönt, verklighetsflykt som heter duga, kom tillbaka till verkligheten med ett jävla nedslag.
Öl varje kväll, motorcykelåka varje eftermidda.
Den ena efter den andra.

Lite över 20 år, det är väl inget.
Den ena går i pension den andra har 20 år kvar i arbetslivet, äh vadå?!
Kärlek är blind, ASblind.

Den är giftig och den smittar ner dig.
Du har hört den förut så du visslar med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0