Om det fanns en början så skulle jag börja där

Det finns alltid en början.
Men grejen är att det också alltid finns ett slut.
Ibland är det jävligt skönt att det finns slut, typ när man är och handlar, hatar att handla!
Men ibland vill man ju att det aldrig att det ska ta slut, typ som när man lyssnar på "En-fågel-som-heter-Roger-"låten. (Haha, Sofia har humor och skojar till det, ring CIA så de kan upprätta buggar utifall hon skulle dra till med ett skämt igen när alla minst anar det, får ju icke missas!)

Gotland var en sån, vill-aldrig-att-det-ska-ta-slut-grej
Grillkvällen lördagen innan var en sån, vill-aldrig-att-det-ska-ta-slut-grej
Midsommar var en sån, vill-aldrig-att-det-ska-ta-slut-grej

Har en känsla i kroppen som är en sån, vill-aldrig-att-det-ska-ta-slut-känsla
Men jag vet inte RIKTIGT vad är som jag känner, pirrig förväntan men samtidigt är jag så jävla less på denna väntan!
"Här e ja! Jag klär, jag klär av mig naken!"

Vet inte rikgigt vad som krävs av mig som tjej, vad som förväntas av mig, kanske är det bara jag som förväntar mig själv. Hm, ja jag vet inte!

Dj Woodz, let me hear your song!

:-D?

Kommentarer
Postat av: Emma

Ujuj.. det var djupt! ;P Kommer slaviskt att fortsätta läsa din blogg.

2007-07-03 @ 18:39:54
URL: http://pipmugg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0