Om "Lör" hade något med dagar att göra skulle det vara LÖRdag varje dag

Fattar inte hur djup jag har blivit egentligen.
Det är väldigt konstigt med tanke på hur länge sen det var jag gjorde det...
HAHA

Helgen som komma skall, e så festsugen så min kropp håller på att vändas utochin.
Är något med sommaren.
"Skyll inte på månljus, skyll inte på glada tider, skyll det på sommar'n!"

Så antingen blir det grilligrilli i fagra viken,
eller så kanske gatufesten...
Med bror, skulle va kul om fler ville hänga på men alla e ju så jäkla upptagna,
jobb, pojkvänner, familjer, begravning, resor, bröllopp o.s.v.

Jag vill bara hinna så mycket som möjligt innan det tar slut.
Vad det nu är som ska ta slut,
"ingen som vet, ingen som vet".

Japp, Måns plutade med lipsen och fick varje flickhjärta i alla boys att smällta.
Vem skulle inte vilja slicka den blodådern på halsen...

Lick my chockladbolls.
(Skiter i stavningen Roger)

Pol Roger, min älskade vän,
hoppas vi ses snart igen.
Du mina behov fylla,
jag dig varje gång hylla!

Vill du med till gatufesten i helgen???
Hör av dig!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tror jag får säga pass på gatufesten.. Längtar till grillningen.. åsså jobbar jag ju på lördag också.. så känns lite stressigt å åka till sundsvall! men hoppas ni får kul om du hittar nån som hänger med! Annars är du självklart välkommen till oss! kram

2007-07-04 @ 22:35:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0