Om man lever för kärleken, ska jag dö då?

Men du, jaha.
Svetsare ska man bli. Verkar fixat sig med boende också,
så nu finns det väl ingen återvändo.
Herregud, jag som trivs så bra på jobbet jag har nu...
Men jag vill inte vara där för evigt och jag är ju inte fast anställd och det företaget kommer inte finnas för evigt,
så det är lika bra att dra sig ur nu innan man växt fast och hör till inventarierna.
Ska bli kul å träffa nytt folk igen och lära sig nya saker.

Fatta vad mycket man kan trycka in i hjärnan.
Jobbade över på min gamla avdelning igår natt, inte jobbat där på ett halvår,
men herregud, en laddning i maskin och allt var tillbaka.
Sitter i ryggmärgen det där.
Så sånt man verkligen vill kunna och sånt man vill bli bra på ska man göra flera gånger per dag,
då kommer det sen sitta i ryggmärgen.

Så på 24 timmar jobbade jag 20, sov 2 och åkte bil resten i princip.
Verkligen givande timmar, NOT.
Men pengar tjänade man ju iaf, aldrig fel.
Men mitt CSN bidrag kommer bli mindre för att jag råkar tjäns lite för mycket det här halvåret.
Töntigt kanske men what ever.

Jag är kluven.
Gör mig hel!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker inte du ska dö.

2007-07-23 @ 10:30:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Lisa

men så hittade man dig här ute bland alla bloggar med!! =P Habia is the shit :D

2007-08-06 @ 19:31:11
URL: http://lisahaug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0