Om spindlar skulle doa, skulle man stampa ihjäl dom då..?

Det regnar igen, SUEPRICE!
"Men jag har bara, regn hos mig!

Jobbet är roligt den här veckan.
Jobbar med de bästaste sommarjobbarna.
Coolt och va den som kan mest!
Min coolhetsstatus har höjts till skyarna,
men mitt fultal har nästan börjat gå ner mot minus,
inte för att det kan det, men det känns så!

Lisa till Sofia om parkdanserna på Ön, Hedesunda:
"D e sååå mycket folk!"
"Du måste gå nästa tisdag!"

Ja, det måste jag!
Alkohål och kvinnohål...
ja Elin, du vet ju hur den går;-)

"Vi är oss själva för en stund"

Grattis Maddo till KÖRKORTET!
Minns känslan, och jag minns dig, kom snart¨och hälsa på;-)

Kommentarer
Postat av: Elin

Det värsta med att jobba så mkt, det är att man inte orkar göra nåt annat än bara slappa när man väl är ledig en dag. Man bara tänker på det stundande jobbet som väntar... Suck. Om man ändå var ledig på helgerna iaf...

2007-07-19 @ 11:57:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0