Regnet regnar bort och grillen grillar upp

No dance for me.
Annie wants to joke around.

Det regnade ju utav bara helvete, liksom det gör idag.
Men för det så grillade vi i fagra viken igår och jag ska även grilla idag,
i finniga böle.
Det ända som öser är regnet. Jag vill också ha lite ÖS.

"Klockan e fyyyyyyyrrrrra å d e dax å gå hem."

Men vad tusan, man ska ju passa på å leva medan man lever för sen e man död och det blir så himla mycket svårare då.

Nu har jag iaf boende för veckan i skåne, v. 32. Ska bo i stuga på camping.
Får bara upp en ända bild i huvet när jag tänkrer;
"En stuga på en camping"
Stugan på Gotland och då hoppar det automatiskt in fem gubbisar på näthinnan också,
men dom ska ju inte vara med i Skåne.
image7
Så här bodde vi i en vecka, tre stycken i vardera dörrhål.

image8
Checka in utsikten från stugan, lika vackört varje kväll :')

Man vill ju vara fin och ska man va fin får man lida pin!
Kolla in här vad min hyvel gjorde på mig:-/

image9
Hade vi vart på Gotland hade detta varit ett rauksår... HAHAHAHHAH

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för senast, bejb.

2007-07-08 @ 16:15:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0