Äntligen MK!

Fenomenet !grillning!
Måste göras minst en gång varje sommar, helst en gång varje helg.
Det ska drickas någon form av alkohol, kanske lite vin till köttet, en kall öl,
eller varför inte en drink för dom som föredrar det.
image6
Jag ska erkänna att jag har blivit indragen i grillning flera gånger det här året redan.
Men igår kväll var den första "riktiga" grillkvällen.
Öl, vin och sprit, bara att välja.
Magen jäste som en badboll, sallad och gratänger, baugetter med ost och så klart !köttet!
image3
Men vad är en grill kväll utan KUBB.
Vilket jäkla skitspel, lika bra att ta tjuren vid hornen och få det gjort.
Jodå, vann första, i stort sätt själv, lagkamraten fyllesnackade mest i telefon.
Andra omgången, ledde stort ända till slutet...

Freesbee, sommarmåste!

Kortspel hela natten lång. Vem är inte neger efter den här natten...
image5
Till slut kom slutet, madrassen var skön, jag var skön, du var skön.
Tack ska du ha.

Och tack för mig!

(späschööll tanks to Lova and Emil för mat, champis, vin, sprit osv,
tack oxå för... Ja ni vet...:-)

Kommentarer
Postat av: Elin

åh, det verkar som jag missade nåt! varför skulle just ja ta studenten å vara döööd dan efter? Måste grilla nåt mer i sommar tycker jag! när jag e med :-)

2007-06-11 @ 12:01:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0