Äntligen har får jag lite värme...

Har nämligen börjat svetsutbildning.
Ascoolt va?!?!?!?!
I söderhamn, jajamensan.
Idag har jag svetsat för första gången, va askul!
Provade två metoder:
MAG och TIG.

Jag är glad att jag har valt MAG som fördjupning och inte TIG,
Fy fan vilket skit TIG är, inte tålamod för det inte!

Vill du veta mer om svets och dess metoder gå in på
www.svets.se ;-P

Så inkräktar jag då under veckorna på en familj som heter Persson.
Dom är underbara, att dom bara ORKAR ha mig här.
Iofs är jag ju mycket i skolan men ändå.
Jag äter dom ur huset ju!

Så teckenspråk får man ju lära sig gratis.
Ska se till att lära mig ordentligt nu.
Alltid bra att ha ju.

Tack för i lördags.

Tack för mig.

Om du får tråkigt,
så vet du var jag finns...

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tror att du kommer bli den bästa svetsaren i hela världen!

2007-09-03 @ 20:48:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0