En jävla lek som inte passar in - Kärleken

-Hur går det i plugget då?
-Jo, tack, det går asbra.
- Trivs du och så.
- Jajamensan.
- Är det kul att svetsa.
- Ja, det är jätteroligt.
- Sover du gott om natten.
- Hur skönt som helst, blir så trött efter allt varje dag så det är inga problem.
- Inga mardrömmar?
- Nja, ibland när jag vaknar så kommer jag efter en stund ihåg vad jag drömde och när jag då tänker på det en stund så kommer jag på att det var faktiskt en mardröm men jag upplevde aldrig det i drömmen, aldrig någon rädsla, ingen panik, inget kallsvetande.
- Men det är väl skönt att drömma mardrömmar utan att vara rädd för dom?!
- Jag antar det. Men det som är jobbigt är när jag kommer på att jag drömt något härligt skönt och underbart men att jag aldrig kände någon glädje, aldrig kände någon varm känsla i kroppen.

Jag vill vara Måns.
OCh du vill vara med Måns.

Så blir jag Måns och du tillsammans med honom så är vi tillsammans med varandra
och då är vi ju lesbiska utan att vi vet om det...

Love me, feed me, need me.

Baj(s)

Kommentarer
Postat av: Elin

djupt

2007-09-29 @ 12:07:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0