Kolla in!!

Men du, det var ju etthundra år sedan jag skrev på den här sidan.
Och på dessa etthundra år har det hänt säkert tvåhundramiljoner saker!
Jag har haft massa LIA (lärande i arbete, mkt softikerat).
Svetsat en massa, inte så konstigt med tanke på inriktningen som jag har på min utbildning...
Har träffat ett Jon.
Har genomfört min första lokala tävling på 5 år, (vann dressyren, och skulle (om inte ett pyttit missöde) även ha vunnit precisionen...).

Har varit:
sur
ledsen
arg
besviken
avundsjuk
ensam
knäpp
galen
glad
skrattig
knasig
full
nykter
tillgjord
tillsammans
kär
snygg
drömmande
kåt
nöjd
lycklig
m.m.

Just nu så suger det.
Man ska egentligen inte ha varken djur, barn eller förhållanden.
Att få sitt hjärta cutat blir så mycket enklare då.
Skrämmande.
Men det ska ju kännas att man lever.

Jag kan älska, men se vilka hemska konsekvenser det kan få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0